دسته اول کسانی هستند که وبسایتی برای نمایش تبلیغات بک لینک دارند و در تسمینو ثبت نام می نمایند تا به راحتی در دسترس خریداران بک لینک قرار گیرند و بتوانند مشتری های بیشتری جذب کنند. سایتهای اینترنتی را میتوان براساس موضوع، گستردگی محتوا، ماهیت صفحات و از همه مهمتر لینکهای دریافتی و ارجاعی؛ به چهار دسته اصلی با گروه خونی O، A، B و AB تقسیمبندی کرد. 1. تمامی بک لینک هایی که از خرید رپورتاژ دانشگاهی edu دریافت خواهید کرد به صورت بک لینک فالو (follow) می باشد. 3. رمان بندی تخصصی برای انتشار رپورتاژ ها در زمان های کوتاه و بلند. سپس کافیست لینک پکیج خودتان را به فروشگاه ها، شرکت ها و کمپانی ها ارسال کنید و پکیج خود را هرجا که توانستید تبلیغ کنید. اما متخصصان سئو نیز سریعاً به دنبال راه حلی شدن تا بتوانند با رعایت تمام نکات الگوریتم ها وب سایت های خود را همانند قبل خیلی سریعتر به صفحه اول برسانند . اگر به عنوان یک برند فعالیت میکنید بایستی یک فیس بوک با نام برند داشته باشید که دنبال کننده های بسیاری داشته باشد ، به طور مثال اگر وب سایت شما ترافیک زیادی دارد و روزانه ده ها بار یا صدها بار نام برند شما جستجو میشود عادی خواهد بود که شما یک فیس بوک با دنبال کنندگان و لایک های بسیار داشته باشید.

البته توجه داشته باشید که لینکدین شما بایستی فعال باشد و فقط بودن آن کفایت نخواهد کرد. شما می توانید ده ها و صدها مشتری داشته باشید و بدون هیچ هزینه ای و تنها با دعوت کردن دیگران به صفحه پکیج خود، به درآمد مناسب برسید. سپس در صفحه ای که برای شما باز می شود، گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید. در بعضی از حوزه ها رقبای شما ممکن است چنین کاری را انجام بدهند و باز هم توصیه می کنم از روش های کم ریسک تر برای لینک سازی خارجی استفاده کنید. حال فرمی برای شما باز می شود. با استفاده از این نوع از انکرتکستها، دیگر گوگل احساس نمیکند شما در حال لینکسازی هستید چون اگر افراد بخواهند در سایت خود لینکی برای معرفی شما داشته باشند، معمولاً انکرتکست آن نام تجاری و برند شما خواهد بود؛ پس سعی کنید با لینک دادن بیشتر با متن نام برند خود، برای کسبوکارتان اعتبار و اعتماد بسازید. شرکت داده آسان ایرانیان (ایزی وب) فعالیت خود را از فروردین سال ١٣٩٣ با هدف طراحی و تولید نرمافزارهای تحت وب و ارائه راهکارهای کارآمد در این حوزه آغاز نموده است. پیش از آنکه بخواهیم تکنیکهای لینکسازی داخلی و خارجی را بر روی سایت خود اجرا کنیم باید با مفاهیم این حوزه آشنا شده و شناخت عمیقتری نسبت به کاربرد هرکدام داشته باشیم. 

شناخت این مدل دستهبندی و استفاده از آن کاربردیترین معیار ما برای انتخاب استراتژی و ایجاد ارتباط میان سایت خود و سایر صفحات وب است. لذا درج یک خبر در چنین سایتهایی در رابطه با خدمات ما باعث می شود که در یک زمان کوتاه تعداد بسیار زیادی از مخاطب ها با نوع فعالیت ما و محصول یا خدمت جدید ما آشنا شوند. گوگل بسیار حساس است به طوری که اگر رپورتاژ آگهی هایی را با یک متن از سایت های مختلف خریداری نمایید تمامی آن ها را یکی تلقی می کند و برای سایت شما چندان بازدهی مناسبی نخواهد داشت، بنابراین نیاز است که برای هر رپورتاژ متن یونیک و سئو شده انتخاب نمایید. این، همان جایی است که نقش متن مطبوعاتی یا رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی پررنگ میشود. انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر به دلیل سرعت ایندکس بالا و همچنین رشد سریع در نتایج موتور های جست و جو از سمتی و از سویی به دلیل ماهیت گزارشی بودن و خبری بود ان معمولا باعث برقراری ارتباط بین مخاطب و متن شده و حس اعتماد را به خواننده به خوبی منتقل میکند.

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی چیست ؟ ۲- ایجاد تاپیک در انجمن های تخصصی و تبلیغ پکیج بک لینک. شما می توانید با عضویت در سیستم بکوریتی، به شکل یک مدیرکل، پکیج بک لینک سفارشی بسازید و اقدام به کسب درآمد نمایید. سیستم بکوریتی سهم شما و نمایش دهنده را آنی و اتوماتیک، محاسبه خواهد کرد. اما خرید بک لینک از آنجایی اهمیت پیدا کرد که بروی رتبه وب سایت ها در جستجوی گوگل تاثیرگذار شد و سئو کار ها برای سئو و بهبود رتبه وب سایت در گوگل از بک لینک استفاده کردند. در این کارگاه ابتدا با مفاهیم مهمی شامل الگوریتم پنگوئن، Anchor Text، لینک نوفالو، اعتبار دامنه، صفحه لندینگ، محل قرارگیری لینک و عصاره لینک (Link Juice) آشنا شده و با بررسی خط قرمزهای گوگل در لینکسازی خارجی، عوامل تاثیرگذار بر تدوین استراتژی لینک سازی را مشخص میکنیم. با استراتژی صحیح، در لینک سازی داخلی و خارجی، یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود باشیم.

خرید از تسمینو:

https://www.tesmino.com/