اما پاکسازی در مطب ها و کلینیک ها ممکن است گران باشد به همین دلیل ما برای شما راه های پاکسازی پوست را با آسان ترین مواد در خانه آماده کرده ایم. نخست پوست را با مواد پاک کننده تمیز می کنند و بعد از بخور دادن جهت مراحل بعدی آن را آماده سازی می کنند. باید اشاره داشته باشیم که پاکسازی پوست به روش سلن سبب افزایش رطوبت پوست می گردد که جهت رطوبت رساندن به لایه بیرونی بسیار مفید می باشد در ضمن باید متذکر شویم که آب رسانی برای پوست های خشک هم فواید زیادی دارد و از چروک زودرس آن جلوگیری می کند. اگر میزان چین و چروک بسیار شدید باشد پس از انجام پاسکازی پوست روشهایی مانند بوتاکس یا تزریق چربی توصیه می شود.

آبرسانی پوست باعث افزایش رطوبت پوست میگردد که برای رطوبت رساندن به لایه بیرونی بسیار مفید است.- آبرسانی برای پوستهای خشک نیز بسیار مفید است و مانع از چروک زودرس میشود.- ماساژ صورت باعث میشود تا خون زیر پوست شما به حرکت درآید.- باعث ریلکسی و آرامش شما شده و به جذب مواد اکسیژن رسان کمک زیادی میکند و بخاطر تحریک پوست باعث دفع مواد زائد میشود.- پاکسازی باعث زیبایی و شادابی پوست میشود.- آلودگیهای سطحی، دانههای سرسیاه را از سطح پوست برمیدارد.- باعث میشود تا مواد معدنی و اکسیژندار به سطح درمیست پوست برسد .( لایهای درونی که زیر سطح پوست قرار دارد)- در لایه درمیست کلاژن وجود دارد و پاکسازی پوست باعث جوان سازی پوست میشود. 

مقاله مرتبط:

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

یونهای منفی ION- برای جذب بهتر محصولات مراقبتی پوست به شما کمک میکند تا با استفاده از نوسانات اولتراسونیک با فرکانس دوگانه و حذف یون منفی به جذب بهتر مواد مراقبتی در پوست خود برسیدعلاوه بر این ، اگر از مرطوب کننده یا روش درمانی دیگری استفاده کنید ، این حالت به جذب بهتر آن نیز کمک می کند. جو دوسر میتواند منافذ پوست شما را تمیز کرده و چربی اضافی آن را جذب کند و تا حدودی عمل لایه بدداری را انجام دهد. میکرودرم ابریژن Microdermabrasion یک روش لایه برداری غیر جراحی، غیر شیمیایی و غیر تهاجمی از پوست است که از پاشیدن کریستال های بسیار ظریف برای ایجاد لایه برداری مؤثر و جوان سازی لایه های سطحی پوست استفاده می کند. این مسئله موجب جوان سازی و شاداب و با طراوت شدن پوست خواهد شد. همه این عوامل سبب می شود تا پوست شما بطور معجزه آسایی جوان و شاداب بماند. برای تهیه آن نصف فنجان جو را پخته سپس با مقداری روغن زیتون ترکیب کرده و این ترکیب را روی صورت خود بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند.

هنگام خرید سر های متفاوتی که توضیح دادید در پکیج دستگاه موجود هست یا باید جداگانه تهیه کرد؟ البته نباید از صابون دست یا بدن استفاده کرد زیرا پوست صورت حساس تر می باشد و چنین صابون هایی باعث خشکی و تحریک پوست می شوند.پس از شستشو، به اندازه یک فندق از محلول پاک کننده مناسب با ساختار پوست را روی صورت بزنید و 30 تا 60 ثانیه پوست را به حالت چرخشی ماساژ دهید. اسکین اسکرابر اولتراسونیک شیائومی MS7100 یک دستگاه خانگی پر طرفدار و کارآمد و فوق العاده میباشد که نیازهای پوستی شمارا تا اندازه زیادی برطرف میکند . U روی انواع بافتهای پوستی قابل پذیرش بوده و قابل استفاده برای تمام سنین و رفع کلیهی نیازهای پوست نسبت به فرایندهایی است که حفظ سلامت پوست را بر عهده دارند. این سری ها رو جدا می فروشند یا فقط همونا که با دستگاه هست رو داریم؟ قرمزی مختصر و پوسته ریزی ملایم صورت تا چند روز پس از میکرو طبیعی است که طی این مدت، مصرف ضدآفتاب و مرطوبکنندههای فاقد چربی میتواند در کاهش پوسته ریزی و قرمزی پوست موثر باشد.

تورم پس از لایه برداری با لیزر طبیعی است. برای پایان دادن به درمان، مقداری از پالسهای تحریک کننده EMS استفاده کنید که با تحریک الکتریکی، به پوست شما کمک میکند تا کلاژن بیشتری به روش طبیعی تولید کند و پوست شما را مانند کودک درخشان و صاف کند. در این بخش پزشک دستگاهی را برای درمان شما انتخاب می کند و یک شبکه درمان جوهری را بر روی صورت شما قرار می دهد تا از طریق امواج رادیویی این امواج به صورت شما برسد. دستگاه پاورپرفکت، دستگاهی برای محافظت پوست شما در برابرآکنه است. آیا شما هم از پوست کدر خود خسته شده اید؟ در پاکسازی هم مثل هر خدمت پوستی دیگر مهم ترین مساله که باید قبل از هر چیز در نظر گرفته شود، جنس پوست است. با این کار آلودگی ها از پوست حذف و پوست شما شفاف تر و روشن تر به نظر می رسد. هنگامی که تزریق ژل انجام می شود، ناحیه مورد نظر بالا رفته و پر می شود، اما معمولا در طول زمان از بین می رود.

منبع:

https://fatemehhabashi.com/clear-your-skin/