در این پست ابتدا در مورد Nitro Discord بحث خواهیم کرد، آن چیست؟ در قسمت بعدی، ما به طور کامل در مورد انواع مختلف Nitro بحث خواهیم کرد و قابلیت ها و ویژگی های سرورهای Nitro Classic و Boost را ارائه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید

بخش اول: نیترو دیسکورد چیست؟

درباره اشتراک های Nitro Discord بیشتر بیاموزید

به طور کلی در بسترهای فعلی که خدمات رایگان ارائه می دهند، در ازای خرید اشتراک ویژه نیترو، امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد. از جمله این پلتفرم ها می توان به Discord اشاره کرد که این اشتراک خاص Nitro نام دارد.
این اشتراک Discord به کاربر اجازه می دهد تا ویژگی های بیشتری در حساب خود داشته باشد که در یک حساب رایگان Discord در دسترس نیست.

امکاناتی مانند قابلیت صوتی، تصویری و آهنگسازی، تصویر پروفایل GIF متحرک، استفاده از تمامی ایموجی ها، ارتقای سرور، آپلود تا 100 مگابایت، حداکثر کیفیت پخش و ... که در قسمت دوم این مقاله به جزئیات کامل ویژگی های Nitro اشاره شده است.

دو نوع از این اشتراک Nitro Discord وجود دارد: Nitro Classic و Nitro Boost.
این دو نوع نیترو از نظر قیمت، ظرفیت و ظاهر با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

بخش دوم: مقایسه انواع اشتراک Nitro Discord

قابلیت ها و ویژگی های Nitro Boost و Nitro Classic چیست؟

همانطور که گفتیم 2 نوع اشتراک Nitro وجود دارد که نوع اول یعنی Nitro Classic نسبت به نوع دوم یعنی Nitro Boost امکانات کمتری دارد. در زیر به بررسی تمامی ویژگی های این دو نوع عضویت می پردازیم.

ویژگی های بازی Nitro Classic:

نمایه خود را با تصاویر متحرک و برچسب های شماره اختصاصی سفارشی کنید: با فعال کردن Nitro، می توانید تصاویر متحرک را به عنوان Gif در نمایه خود قرار دهید و همچنین می توانید برچسب شماره را در حساب خود تغییر دهید.

دریافت نشان نیترو در پروفایل: پس از دریافت و فعال سازی نیترو، نشان نیترو به اشکال مختلف بر روی پروفایل نمایش داده می شود و پس از پایان عضویت، نشان حذف می شود.

استفاده از ایموجی ها و استیکرهای ثابت و سیار از تمامی سرورها: به صورت پیش فرض، اگر کاربر نیترو نداشته باشد، فقط می تواند از ایموجی های معمولی و جهانی Discord استفاده کند، اما با فعال کردن Nitro، می توانید از ایموجی های متحرک سرورهایی که در آن هستید استفاده کنید. عضو در سرورهای دیگر و از پیام مستقیم استفاده کنید.

بهترین کیفیت پخش ممکن: کاربران Nitro Prep می‌توانند تا 720 در نسخه کلاسیک و 1080 در نسخه Boost را در سرورهای مختلف یا Direct Message استریم کنند.

افزایش حجم آپلود: با Nitro Classic می‌توانید فایل‌ها را تا 50 مگابایت و با Nitro Boost تا 100 مگابایت به Discord ارسال کنید.

ویژگی های Nitro Boost:

ویژگی های زیادی در اشتراک Nitro Boost وجود دارد که در اشتراک Nitro Classic در دسترس نیست.
Dual Booster Server: کاربران این امکان را دارند که با راه اندازی Nitro Boost سرور دیسکورد را دو برابر کنند که باعث افزایش امکانات و کیفیت سرور می شود. همچنین این بوست می تواند به صورت هفتگی توسط کاربر تغییر کند. این ویژگی در Nitro Classic موجود نیست.

بنر شخصی متحرک: یکی دیگر از ویژگی های Nitro Boost این است که کاربر می تواند یک بنر متحرک با ابعاد 600 در 240 پیکسل را روی پروفایل خود در بالای عکس پروفایل خود نمایش دهد.

افزایش عضویت سرور: اگر قبلاً به 100 سرور Discord ملحق شده اید، قطعاً نمی توانید به سرورهای بیشتری بپیوندید. اما این محدودیت به 200 سرور در Nitro Boost افزایش یافت. نکته جالب این است که حتی پس از اتمام اشتراک، سرورها باقی می مانند.
آخرین ویژگی امکان ارسال استیکر است: Stickers قابلیتی است که اخیراً توسط مشترکین Discord برای Nitro Boost اضافه شده است که می توان از آن علاوه بر ارسال شکلک استفاده کرد. استیکر از شکلک ها بزرگتر است و با اتصال سرورهای مختلف می توانید استیکرهای بیشتری دریافت کنید.

نشان نیترو را در نمایه خود دریافت کنید: هنگامی که سروری را تقویت می کنید، نشان هایی با طراحی خاص و رنگ صورتی روی پروفایل شما ظاهر می شود که نشان دهنده یک سرور تقویت کننده است. اگر اشتراک به طور خودکار تمدید شود و بوست به سرور دیگری منتقل نشود، طراحی این نشان هر ماه تغییر می کند و زیباتر می شود.

Discord Server Boost چیست؟

مشابه اشتراک کلاسیک نیترو خریداری شده برای یک حساب شخصی، اشتراک ویژه ارتقاء نیترو را می توان برای سرور Discord فعال کرد. بسته به تعداد تقویت کننده های سرور، ظرفیت بیشتری در دسترس است.
هر سرور تا سه سطح قابل ارتقا است و با افزایش هر سطح، ویژگی های جدیدی برای کاربران نمایان می شود.
برای دریافت ویژگی های سطح 1، 2 سرور تقویت کننده، ویژگی های سطح دو، 7 سرور تقویت کننده و ویژگی های سطح سه به 14 سرور تقویت کننده نیاز دارند. امکانات هر سطح به شرح زیر است:

سطح اول سرور را افزایش دهید:

  1. تعداد بوست های مورد نیاز: 2 تا 1 تا 50 فضای ایموجی اضافی (50 + 50)

  2. اضافه شدن 15 گزینه جدید برای افزودن استیکر سرور

  3. افزایش کیفیت صدا تا 128 کیلوبیت بر ثانیه

  4. امکان افزودن انیمیشن به سرور

  5. تصویر پس زمینه لینک دعوت را به سرور در مرورگر اضافه کنید

  6. افزایش کیفیت پخش به 720 برای اعضای سرور

دو سطح سرور را افزایش دهید:

  1. تعداد بوست های مورد نیاز: 7 PC 1 - تمام ویژگی های سطح

  2. قابلیت جدید نیترو برای افزودن ایموجی (تا 150)

  3. اضافه شدن 15 سرور استیکر جدید تا ظرفیت 30 عدد

  4. کیفیت صدا را تا 256 کیلوبیت بر ثانیه افزایش دهید

  5. امکان قرار دادن بنر روی سرور

  6. افزایش دانلود محتوا تا 50 مگابایت برای تمامی اعضای سرور

  7. کیفیت استریم را به 1080 و 60 فریم بر ثانیه برای اعضای سرور افزایش دهید

  8. نماد اختصاص داده شده به هر نقش

سرور تقویت کننده سطح سه:

  1. افزایش های مورد نیاز: pcs 15. 1 - تمام ویژگی های سطح یک و دو.

  2. اضافه کردن 100 مکان اضافی برای ایموجی ها (100 + 150)

  3. اضافه شدن 30 سرور استیکر جدید تا ظرفیت 60 قطعه

  4. کیفیت صدا را تا 384 Kbps افزایش دهید

  5. امکان تغییر آدرس سرور به آدرس دلخواه

  6. افزایش آپلود محتوا تا 100 مگابایت برای تمامی اعضای سرور.

  7. امکان تنظیم پرچم مهاجرت بر روی سرور

قیمت خرید و فعال سازی Nitro Discord

می توان آن را به صورت ماهانه و سالانه خریداری کرد. با خرید اشتراک سالانه 12 ماهه، تنها به مدت 10 ماه، 2 ماه دیگر Discord دریافت می کنید.

هزینه خرید و فعال کردن اشتراک Nitro Classic 4.9 دلار (در ماه) و 99.99 دلار (در سال) است.
هزینه خرید و فعال کردن اشتراک Nitro Boost 9.9 دلار (ماهانه) و 99.99 دلار (سالانه) است.

دوستان عزیز برای خرید نیترو توجه داشته باشید که فروشنده کاملا قابل اعتماد بوده و مشتریان از خدمات ارائه شده رضایت کامل دارند. زیرا برخی از فروشندگان به مشتریان نیترو پولی می دهند که باعث تعلیق حساب هایشان می شود. در صورت بروز هر گونه مشکل در استفاده از Discord، مشکل خود را گزارش دهید تا سریعا پیگیری شود!