شرکت سام سرویس مانند سایر سرویس های ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش شرایط استانداردی برای ارائه ی خدمات خود تعیین کرده است. در ادامه این شرایط را توضیح داده و در مورد خدمات پس از فروش شرکت سام سرویس شفاف سازی های لازم صورت می گیرد.

شرایط عمومی گارانتی

ضمانت نامه باید دارای هولوگرام باشد و در غیر این صورت اعتبار ندارد.

خدمات گارانتی شامل خدمات رایگان تعویض قطعات و دستمزد رایگان است. این خدمات در طول دوره ی گارانتی ارائه می شود. اگر در طول دوره ی گارانتی محصولات قطعات نیاز به تعویض پیدا کنند، تنها در صورت استفاده ی نرمال از قطعات تعویض آن ها و دستمزد تعویضشان جزو گارانتی سام سرویس قرار می گیرد.

داشتن برگه ی ضمانت نامه برای استفاده از خدمات گارانتی الزامی است. و خدمات پس از فروش سام سرویس تنها به دستگاه هایی تعلق می گیرد که دارای ضمانت نامه باشند.

برای استفاده از خدمات گارانتی تنها باید به مراکز مجاز معرفی شده توسط سام سرویس مراجعه کرد

نهایت مدت زمان پوشش خدمات پس از فروش سام سرویس برای گروه محصولات TV، لوازم خانگی، کولر، موبایل و تبلت 18 ماه می باشد.

مدت زمان دوره ی خدمات پس از فروش سام سرویس برای  مانیتور 24 ماه است.

مدت زمان دوره ی خدمات پس از فروش برای فکس، پرینتر و . . . 14 ماه است.

مدت زمان دوره ی خدمات پس از فروش کمپرسور کولرهای اسپیلیت 60 ماه است.

مدت زمان خدمات پس از فروش کمپرسور انواع یخچال 42 ماه است.

مدت زمان خدمات پس از فروش کمپرسور یخچال های دارای  اینورتر 123 ماه است.

مدت زمان خدمات پس از فروش موتور لباسشویی های نوع اینورتر 123 ماه است.

اگر محصولات دارای نصب رایگان باشند، تنها نماینده ی مجاز شرکت سام سرویس می تواند اقدام به نسب آن ها بکند. این شرط لازم برای اجرای خدمات پس از فروش است. تاریخ شروع دوره ی گارانتی نیز از همان روز نصب دستگاه محاسبه می شود

برخی محصولات فاقد نصب رایگان هستند. ملاک شروع دوره ی خدمات پس از فروش برای این محصولات تاریخ خرید آن ها است. بنابراین ارائه ی فاکتور رسمی و معتبر شرط اولیه ی استفاده از خدمات گارانتی برای این محصولات است.

موارد لغو ضمانت نامه

1)    اگر محصولات بر اثر ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی آسیب ببینند.

2)    استفاده ی غلط از دستگاه یا استفاده در شرایط غیر استاندارد از دستگاه و یا عمل نکردن به توضیحاتی که در دفترچه ی راهنمای همراه محصول ذکر شده است.

3)    دستگاه هایی که مشخص شود دستکاری شده اند یا تغمیرکارانی غیر از نمایندگیان مجاز سام سرویس اقدام به تعمیر آن ها کرده باشند.

4)    هر گونه  دست کاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام ، مشخصات دستگاه یا هر نوعی از آسیب به برگه ی ضمانت نامه.

برای خرید انواع لوازم خانگی سامسونگ می توانید به نمایندگی فروش محصولات سامسونگ غرب تهران مراجعه کنید و نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در همین منطقه از تهران و سایر مناطق ان آماده ی ارائه ی سرویس های مورد نیز به شما هستند.

مشاهده ادامه:

https://dmfx.ir/mag/2616